Leveringsvoorwaarden

Leveringsvoorwaarden Lipica Ruitershop Stal Bolsterbos.

Aanmeten
Het aanmeten van de laarzen geschied uitsluitend met rijbroek en sokken. U bent niet zwanger en volgt geen dieet of bent van plan om vele kilo’s af te vallen.
Levertijd
Levertijd van de laarzen is tussen de 12 en 14 weken (muv van vakantieperiodes).
Echter kunnen de levertijden afwijken daar wij deels afhankelijk zijn van derden en kunnen nimmer als fatale
termijnen worden beschouwd.
Aflevering
De laarzen kunnen tussen de genoemde openingstijden bij ons in de winkel afgehaald worden.
Bij het afhalen worden de laarzen gepast met de broek en sokken welke ook werden gedragen tijdens het meten.
Zijn de laarzen goed bevonden dient het resterende bedrag per bancontact, Visa, maestro of contant te worden voldaan, dit bedrag
bestaat uit het totaalbedrag minus de € 100.- aanbetaling.
Indien de laarzen 6 maanden na berichtgeving nog niet zijn opgehaald verliest u het recht op de laarzen en de
aanbetaling.
Verzendkosten
Wanneer de laarzen verzonden moeten worden dan zijn de verzendkosten van de laarzen voor rekening van de klant.
Garantie
– Garantie op pasvorm:
Een been kan veranderen onder andere door het trainen waardoor meer spiermassa ontstaat of omdat het gewicht
omhoog of omlaag gaat, en door seizoensinvloeden (zomer/winter).
Mede door deze invloeden kan Lipica geen garantie geven op een blijvende pasvorm.
– Garantie op ritsen:
Lipica geeft 2 maanden garantie op ritsen mits deze op de juiste wijze worden gebruikt.
– Garantie op leer:
U zult begrijpen dat de levensduur van uw laarzen valt of staat met goed onderhoud.
Wij raden daarom aan om de laarzen iedere keer na het rijden af te nemen met een vochtige doek om zo het zout
en huidvet van het paard van de laarzen te verwijderen.
Ook raden wij u aan om de laarzen frequent te onderhouden met de daartoe bestemde onderhoudsmiddelen.
Leer is een natuurproduct de zichtbare nerven, porien littekens,insectebeten en lichte en sterke kleurverschillen
typeren de echtheid van uw laarzen. Dit zijn geen materiaal fouten en zij kunnen dus ook niet als klacht worden
aangemerkt de natuur heeft hier zijn handtekening achtergelaten. Verkleuringen of andere plekken welke
optreden door het gebruik van de laarzen kunnen ook niet als klacht worden aangemerkt. Door vuil of zand op
zowel de laarzen als het zadel kunnen er plekken op de laarzen onstaan.
Doordat leer een natuurproduct is kunnen er rek verschillen onstaan in het gebruik ook hierop kan geen garantie
worden gegeven.
Op lakleer wordt geen garantie gegeven.
Onderhoud:
Door goed onderhoud aan uw laarzen te plegen kunnen ze lange tijd meegaan.
Daarom verzoeken wij u ook om uw pas aangeschafte laarzen de eerste paar weken 4 a 5 keer per week te
poetsen met schoenpoets. Daarna met enige regelmaat.
Wij geven geen garantie op slijtage (bijv uitdroging) door onjuist onderhoud cq achterstallig onderhoud van de
laarzen.
Reparaties:
Reparaties welke onder de garantie vallen zijn gratis.[:]

Beste klant, wij zijn van vrijdag 21/12/2018 t/m donderdag 03/01/2019 gesloten. Dank voor uw begrip. Dear customer, we are on holiday from 21th of December untill 3th of January. Thanks for your understanding Sluiten